torsdag 23 februari 2012

Bröllopsväska?

Jag skulle leta efter en typ hand/kuvertvästa till vårt bröllop men fastnade vid två andra saker istället. En väska från Åhléns, men inte att ha på bröllopet så klart utan typ nu till våren..


Sedan måste jag ju säga att Mango verkligen shapat upp sig. Finns ju massor av fint, gillar den här tröjan mycket!

Ja så där fastnade jag och inte kom jag vidare med bröllopsväskor heller, fantasin och idéerna finns inte riktigt där så tips om fina väskor tas tacksamt emot och så undrar jag vad har/ska bruden ha för typ av väska egentligen?! 

5 kommentarer:

Bella sa...

Vilka nyheter du hittat även om det inte är en bröllopsväska. Har tyvärr inget tips att dela med mig av när det gäller bröllopsväskor, hoppas du hittar en som du blir nöjd med :)

Kramar Bella

Rosie sa...

Bella: Tack vad gullig du är! Spelar ingen roll att du inte har något tips, glad för din kommentar:) Kram!

Frida sa...

Alltså, som jag minns det hade jag INGEN väska. Eller, ingen speciell. Jag släpade väl med nån väska till festen, men den la jag i nåt hörn...

Rosie sa...

Frida: Ja men var hade du typ näsdukar, läppstift, kanske mascara? I en vanlig väska? Gav du den till nån som tog hand om den? Jag är inte riktigt med där känner jag..:)

INGRID WENELL - Mode Stil Färg Inspiration sa...

fin väska!!